Aperitivo a Grado

Cerimonia di consegna degli attestati dei corsi di lingua e cultura friulana 2018

Par sierâ il 2018 in compagnie, il CIRF al à pensât di inmaneâ un incuintri cun ducj i corsiscj che a àn frecuentât i cors di lenghe e culture furlane vie pal an, di mût di consegnâur i atestâts e, cun di plui, di vê la pussibilitât di cognossi cualchidune des ecelencis artistichis dal teritori. La idee e je nassude l’an passât, cuant che, in ocasion de cerimonie conclusive dai percors di formazion, al jere stât invidât Doro Gjat, innomenât cjantant rap cjargnel. Chest an, invezit, si passe de art musicâl a chê grafiche: ospit di vinars ai 21 di Dicembar, a 3 e mieze daspò misdì, te Aule 2 di Palaç Antonini, di fat, al sarà il fumetist Luca Malisan, protagonist di une des pontadis de seconde serie dai documentaris INT/ART, un progjet di Agherose dedicât ai zovins artiscj dal teritori, cu la regjie di Dorino Minigutti e cul contribût de ARLeF e dal Fonts Regjonâl pal Audiovisîf. Te interviste par cure di Radio Onde Furlane, il dissegnadôr nus contarà la sô storie e nus darà cualchi cerce dai siei lavôrs.
Dongje dai atestâts dai cors par dipendents de Aministrazion Publiche finanziâts de Leç 482/1999, a saran dâts fûr ancje chei dai cors estîfs pai zovins e pai students de Universitât dal Friûl patrocinâts de ARLeF – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, de Societât Filologjiche Furlane e cun Radio Onde Furlane tant che media partner.

Per concludere il 2018 in compagnia, il CIRF ha deciso di organizzare un incontro con tutti i corsisti che hanno frequentato i corsi di lingua e cultura friulana durante l’anno, in modo da consegnare gli attestati ed avere anche la possibilità di conoscere alcune delle eccellenze artistiche del territorio. L’idea è nata l’anno scorso, quando, in occasione della cerimonia conclusiva dei percorsi di formazione, era stato invitato Doro Gjat, noto cantante rap carnico. Quest’anno, invece, si passa dall’arte musicale a quella grafica: ospite del pomeriggio di venerdì 21 dicembre, alle ore 15.30, in Aula 2 di Palazzo Antonini, infatti, sarà il fumettista Luca Malisan, protagonista di une delle puntate dei documentari INT/ART, un progetto di Agherose dedicato ai giovani artisti del territorio, con la regia di Dorino Minigutti e con il contributo di ARLeF e del Fondo Regionale per l’Audiovisivo. Nell’intervista a cura di Radio Onde Furlane, il disegnatore ci racconterà la sua storia e mostrerà alcuni dei suoi lavori.
Oltre agli attestati dei corsi per dipendenti della Pubblica Amministrazione finanziati dalla Legge 482/1999, saranno consegnati anche quelli dei corsi estivi per giovani e per studenti dell’Università degli Studi di Udine, patrocinati da ARLeF – Agenzia Regionale per la Lingua Friulana, Società Filologica Friulana e con Radio Onde Furlane in qualità di media partner.

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
230